Kandydat musi spełniać następujące wymagania podstawowe:
1. Posiada obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - o stanowisko nie mogą ubiegać się osoby, o których mowa w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
3. Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
5. Wykształcenie: wyższe inżynierskie/magisterskie.
6. Wymagany kierunek wykształcenia: budownictwo – preferowana specjalizacja technologia i zarządzanie w budownictwie lub pokrewna.
7. Doświadczenie zawodowe:
a) stanowisko podinspektora - staż pracy nie jest wymagany
b) stanowisko inspektora - staż pracy minimum 3 lata.
8. Prawo jazdy kat. B.
Więcej informacji na temat zasad naboru, wymagań dodatkowych, zakresu wykonywanych czynności i warunków pracy tutaj.