
– Prace nad aplikacją trwały od kilkunastu miesięcy. Kaeśka pomyślnie przeszła testy. W ostatnich tygodniach jej funkcjonowanie sprawdzali również pracownicy spółki. Teraz, do jej testowania, zapraszamy pasażerów Kolei Śląskich – zachęca Bartłomiej Wnuk, rzecznik prasowy Kolei Śląskich.
Dzięki aplikacji „Kaeśka” można nie tylko kupować bilety, ale również generować faktury i dokonywać zwrotów niewykorzystanych biletów. Można również wyszukać konkretne połączenia kolejowe – te bezpośrednie i te z przesiadkami oraz dowiedzieć się jak skorzystać z Zastępczej Komunikacji Autobusowej, jeśli okaże się to konieczne.
W ramach promocji „Testuj z Nami”, podróżni kupujący bilety za pomocą „Kaeśki” będą mogli skorzystać aż z 30% zniżki na zakup biletu.
Oferta dla testujących jest limitowana i będzie obowiązywała do wyczerpania puli promocyjnych biletów. Z 30% zniżką będzie można kupić bilet na pojedynczy przejazd, bilety w ramach specjalnych ofert np. „Świąteczne Koleje Śląskie” czy bilety miesięczne, ale nie będzie można kupić na przykład biletów rocznych, biletów w ramach taryfy Max Bilet oraz biletów Taryfy Krakowskie oraz Biletu Zakopiańskiego. Szczegóły pod tym LINKIEM.
Użytkownicy „Kaeśki" mogą przesyłać swoje spostrzeżenia na adres: kaeska@kolejeslaskie.pl. Szerzej o aplikacji TUTAJ.